Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jochen WirtzNational University of SingaporeVerifierad e-postadress på nus.edu.sg
- Jonas HolmqvistKedge Business SchoolVerifierad e-postadress på kedgebs.com
- Andreas B. EisingerichProfessor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College LondonVerifierad e-postadress på imperial.ac.uk
- Gohar F. KhanAssociate Professor, College of Technological Innovation, Zayed UniversityVerifierad e-postadress på zu.ac.ae
- Marko SarstedtLudwig-Maximilians-University MunichVerifierad e-postadress på lmu.de
- André MarchandLeipzig University, GermanyVerifierad e-postadress på wifa.uni-leipzig.de
- Martin BenkensteinProfessor for Service Management, University of RostockVerifierad e-postadress på uni-rostock.de
- Joseph F. Hair, Jr.University of South Alabama, Cleverdon Chair of BusinessVerifierad e-postadress på southalabama.edu
- Christian M. RingleProfessor of Management, Hamburg University of Technology, Technische Universität Hamburg, TUHHVerifierad e-postadress på tuhh.de
- Wen-Lung ShiauIM of Chang Gung University (CGU)Verifierad e-postadress på mail.mcu.edu.tw
- Florian UrmetzerUniversity of CambridgeVerifierad e-postadress på cam.ac.uk
- Andy NeelyUniversity of CambridgeVerifierad e-postadress på cam.ac.uk
- Tobias SchaefersAssociate Professor, Marketing, Copenhagen Business School & Professor of Marketing, HSBIVerifierad e-postadress på cbs.dk