Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
3 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Veronica LiljanderHankenVerifierad e-postadress på hanken.fi
- Rajiv MehtaNew Jersey Institute of TechnologyVerifierad e-postadress på njit.edu
- Allard VAN RIELFull Professor of Marketing, Hasselt UniversityVerifierad e-postadress på uhasselt.be
- Kaj StorbackaProfessor, Hanken School of EconomicsVerifierad e-postadress på hanken.fi
- Maria HolmlundProfessor of Marketing, Hanken School of EconomicsVerifierad e-postadress på hanken.fi
- Maria SääksjärviAssociate Professor of Marketing, BIVerifierad e-postadress på bi.no
- Karen SpensHanken School of EconomicsVerifierad e-postadress på hanken.fi
- Janjaap SemeijnProfessor of Supply Chain Management, Maastricht UniversityVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Rolph E. AndersonRoyal H. Gibson, Sr. Chair Professor Emeritus of Marketing, Drexel UniversityVerifierad e-postadress på drexel.edu
- Jan-Ake TornroosÅbo Akademi University, Prof. emeritus of international marketing, School of BusinessVerifierad e-postadress på abo.fi
- Imoh AntaiJönköping International Business School (JIBS)