Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jari SaloProfessor of MarketingVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Tze Wei LiewAssociate Professor, Multimedia University, MalaysiaVerifierad e-postadress på mmu.edu.my
- Hishamuddin IsmailFaculty of Business, Multimedia UniversityVerifierad e-postadress på mmu.edu.my
- Hannu MakkonenProfessor of Marketing, University of VaasaVerifierad e-postadress på uva.fi
- Magnus SöderlundProfessor of Marketing, Stockholm School of Economics, SwedenVerifierad e-postadress på hhs.se
- Waqar NadeemGoodman School of Business, Canada.Verifierad e-postadress på brocku.ca
- Saila SaraniemiProfessor of Brand Marketing, University of OuluVerifierad e-postadress på oulu.fi
- M S Balaji (Balaji Makam)Professor of Marketing, Rennes School of Business, FranceVerifierad e-postadress på rennes-sb.com
- Pia Hurmelinna-LaukkanenProf. Marketing, International Business Management, University of Oulu Business SchoolVerifierad e-postadress på oulu.fi
- Jaakko Aspara, Professor, Dr. Dr.Hanken School of Economics, Helsinki, FinlandVerifierad e-postadress på hanken.fi
- Philipp SandnerHead of Frankfurt School Blockchain Center, Frankfurt School of Finance & ManagementVerifierad e-postadress på fs.de
- Veikko SeppänenProfessor, University of OuluVerifierad e-postadress på oulu.fi
- Petri AhokangasProfessor of Future digital business, Oulu Business SchoolVerifierad e-postadress på oulu.fi
Följ
Teck Ming Tan
Associate Professor at University of Oulu; Adjunct Professor (Docent) at University of Helsinki
Verifierad e-postadress på oulu.fi - Startsida