Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Bodo B SchlegelmilchProfessor Emeritus; WU Vienna University of Economics and BusinessVerifierad e-postadress på wu.ac.at
- Thorsten Hennig-ThurauUniversity of MuensterVerifierad e-postadress på wiwi.uni-muenster.de
- Klaus-Peter WiedmannProfessor Marketing and Management, Leibniz Universität HannoverVerifierad e-postadress på m2.uni-hannover.de
- Mohammad (Mo) YaminAlliance Manchester Business SchoolVerifierad e-postadress på manchester.ac.uk
- George BalabanisCass Business School, City university of LondonVerifierad e-postadress på city.ac.uk
- William S HarveyProfessor of Leadership and Director of Social Purpose Centre, Melbourne Business SchoolVerifierad e-postadress på mbs.edu
- Bernadette KamleitnerWU ViennaVerifierad e-postadress på wu.ac.at
- Luiz MoutinhoVisiting Professor at University of SuffolkVerifierad e-postadress på uos.ac.uk
- Ilona SzőcsCopenhagen Business SchoolVerifierad e-postadress på cbs.dk
- Dan PetroviciSenior Lecturer in MarketingVerifierad e-postadress på kent.ac.uk
- Petra RieflerProfessor of Marketing & InnovationVerifierad e-postadress på boku.ac.at
- Ian Waugh BruceHon President, Centre for Charity Effectiveness, City, University of LondonVerifierad e-postadress på city.ac.uk
- Greg W. MarshallCharles Harwood Professor of Marketing and Strategy, Rollins CollegeVerifierad e-postadress på rollins.edu
- Paul R JacksonProfessor of Corporate Communications, Alliance Manchester Business School
Följ
Vincent Mitchell
Professor of Marketing, The University of Sydney Business School
Verifierad e-postadress på sydney.edu.au - Startsida