Skapa en profil
Medförfattare
- Philip Hans FransesErasmus School of EconomicsVerifierad e-postadress på ese.eur.nl
- Laurens M. SlootDistinguished Professor of Retail Marketing at the University of GroningenVerifierad e-postadress på rug.nl
- P.C. VerhoefProfessor of MarketingVerifierad e-postadress på rug.nl
- Dennis FokProfessor of Econometrics and Data Science, Erasmus School of EconomicsVerifierad e-postadress på ese.eur.nl
- erica van herpenWageningen UniversityVerifierad e-postadress på wur.nl
- Andre de WaalHPO CenterVerifierad e-postadress på planet.nl
- Yvonne van EverdingenProfessor of Marketing and Innovation, RSM Erasmus University, The NetherlandsVerifierad e-postadress på rsm.nl
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesVerifierad e-postadress på unsw.edu.au
- Phillip E PfeiferRichard S Reynolds Professor Emeritus of BusinessVerifierad e-postadress på virginia.edu
- Dave ReibsteinWhartonVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Willem VerbekeErasmus University Rotterdam, The NetherlandsVerifierad e-postadress på ese.eur.nl
Följ
Erjen van Nierop
Assistant Professor of Marketing, Erasmus University
Verifierad e-postadress på ese.eur.nl