Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Thomas RudolphProfessor of Marketing and Retail ManagementVerifierad e-postadress på unisg.ch
- Dr. Severin Friedrich BischofAssociated Researcher, University of St.GallenVerifierad e-postadress på unisg.ch
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterVerifierad e-postadress på manchester.ac.uk
- Leonard LeeProfessor of Marketing, National University of SingaporeVerifierad e-postadress på nus.edu.sg
- Claire TsaiProfessor of Marketing, University of TorontoVerifierad e-postadress på rotman.utoronto.ca
- Venkatesh ShankarTexas A&M UniversityVerifierad e-postadress på mays.tamu.edu
- Utpal DholakiaGeorge R. Brown Professor of Marketing, Rice UniversityVerifierad e-postadress på rice.edu
- Barbara E. KahnThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- J Jeffrey InmanKatz Graduate School of Business - University of PittsburghVerifierad e-postadress på katz.pitt.edu
- Timothy GilbrideVerifierad e-postadress på nd.edu
- Koert Van IttersumProfessor of Marketing and Consumer Well-being, University of GroningenVerifierad e-postadress på rug.nl
- Leigh McAlisterProfessor of Marketing, University of Texas at AustinVerifierad e-postadress på mccombs.utexas.edu
- Ajay KalraHerbert S. Autrey Professor of Marketing, Rice UniversityVerifierad e-postadress på rice.edu
- Liane NagengastUniversity of St.GallenVerifierad e-postadress på unisg.ch
- Gianluca ScheideggerGDI Gottlieb Duttweiler InstituteVerifierad e-postadress på gdi.ch