Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jill BursteinDuolingoVerifierad e-postadress på duolingo.com
- Brent Bridgemanretired research scientist, educational testing serviceVerifierad e-postadress på ets.org
- Catherine TrapaniPsychStat Research and Consulting LLCVerifierad e-postadress på psychstat.com
- Elizabeth StoneconsultantVerifierad e-postadress på temple.edu
- Analia SchlosserEitan Berglas School of Economics, Tel Aviv UniversityVerifierad e-postadress på tauex.tau.ac.il
- Cara Cahalan LaitusisCenter for AssessmentVerifierad e-postadress på nciea.org
- David BudescuProfessor of Psychology, Fordham UniversityVerifierad e-postadress på fordham.edu
- Fabienne van der KleijAustralian Council for Educational ResearchVerifierad e-postadress på acer.org
- Irvin R. KatzRetired Senior Research Director, Educational Testing ServiceVerifierad e-postadress på ets.org
- Guangming LingETSVerifierad e-postadress på ETS.ORG
- Bridgid FinnSenior Research Scientist, ETSVerifierad e-postadress på ets.org
- Sandip SINHARAYEducational Testing ServiceVerifierad e-postadress på ets.org
- Norbert ElliotProfessor Emeritus of EnglishVerifierad e-postadress på njit.edu
- Davida ScharfConsultant, Digital Libraries, Information Management, Information LiteracyVerifierad e-postadress på njit.edu
- Michael FlorEducational Testing ServiceVerifierad e-postadress på ets.org
- Mark D ShermisPrincipal, Performance Assessment Analytics, LLCVerifierad e-postadress på shermis.com
- Christopher JohnstoneUniversity of MinnesotaVerifierad e-postadress på umn.edu
- Martin ChodorowProfessor of Psychology and Linguistics, Hunter College and the Graduate Center of CUNYVerifierad e-postadress på hunter.cuny.edu
- Nitin MadnaniDistinguished AI Engineer at ETSVerifierad e-postadress på ets.org
- Aoife CahillDirector, AI Research at DataminrVerifierad e-postadress på dataminr.com