Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Paul BainesProfessor of Political Marketing, University of LeicesterVerifierad e-postadress på le.ac.uk
- Carmen ValorICADE; Universidad Pontificia Comillas; Instituto de Investigación TecnológicaVerifierad e-postadress på comillas.edu
- Danae ManikaProfessor of Marketing, Brunel Business School, Brunel University LondonVerifierad e-postadress på brunel.ac.uk
- Sara RosengrenStockholm School of EconomicsVerifierad e-postadress på hhs.se
- Benedetta CrisafulliSenior Lecturer in MarketingVerifierad e-postadress på bbk.ac.uk
- ILARIA BAGHIUniversity of Modena and Reggio EmiliaVerifierad e-postadress på unimore.it
- Constantine S. KatsikeasArnold Ziff Research Chair in Marketing & International ManagementVerifierad e-postadress på lubs.leeds.ac.uk
- Mattia AnesaLecturer in Business Ethics and Critical Thinking, University of SydneyVerifierad e-postadress på sydney.edu.au
- Amparo MerinoLecturer, Universidad Pontificia ComillasVerifierad e-postadress på icade.comillas.edu
- Isabel CarreroAssociate Professor at Universidad Pontificia ComillasVerifierad e-postadress på comillas.edu
- Colin HigginsProfessor, Deakin Business School, Deakin UniversityVerifierad e-postadress på deakin.edu.au
- Diana Gregory-SmithProfessor of Marketing & Sustainability, Newcastle UniversityVerifierad e-postadress på newcastle.ac.uk
- Egon FranckUniversität Zürich, Institut für BetriebswirtschaftslehreVerifierad e-postadress på business.uzh.ch
- Leif BrandesProfessor of Business Administration, University of LucerneVerifierad e-postadress på unilu.ch