Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla6 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Christopher Y. OlivolaAssociate Professor of Marketing, Tepper School of Business, Carnegie Mellon UniversityVerifierad e-postadress på cmu.edu
- Rourke O'BrienYale UniversityVerifierad e-postadress på yale.edu
- Adam AlterProfessor of Marketing, New York UniversityVerifierad e-postadress på stern.nyu.edu
- Daniel M. OppenheimerVerifierad e-postadress på cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Eesha SharmaAssistant Professor, San Diego State UniversityVerifierad e-postadress på sdsu.edu
- Sangeet KhemlaniNavy Center for Applied Research in Artificial Intelligence, US Naval Research LaboratoryVerifierad e-postadress på nrl.navy.mil
Följ
Abigail B. Sussman
University of Chicago Booth School of Business
Verifierad e-postadress på chicagobooth.edu - Startsida