Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla35 artiklar
8 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Michael WilloughbyRTI InternationalVerifierad e-postadress på rti.org
- Douglas A Granger, PhDInstitute for Interdisciplinary Salivary Bioscience, UC Irvine; Johns Hopkins UniversityVerifierad e-postadress på UCI.edu
- Lynne Vernon-Feagans, Lynne Feaga...Verifierad e-postadress på email.unc.edu
- C Cybele RaverProfessor Applied Psychology New York UniversityVerifierad e-postadress på nyu.edu
- Michael J. KiefferAssociate Professor of Literacy Education, New York UniversityVerifierad e-postadress på nyu.edu
- Eric DearingBoston CollegeVerifierad e-postadress på bc.edu
- Alexandra UrsacheNYU School of MedicineVerifierad e-postadress på nyumc.org
- Michael J. SulikStanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Mark GreenbergPennsylvania State UniversityVerifierad e-postadress på psu.edu
- Stephen A. PetrillProfessor of Psychology, The Ohio State UniversityVerifierad e-postadress på osu.edu
- Kathryn ToutChild TrendsVerifierad e-postadress på childtrends.org
- Michael PluessUniversity of SurreyVerifierad e-postadress på surrey.ac.uk
- R. Chris FraleyProfessor of Psychology, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Jay BelskyUniversity of California, DavisVerifierad e-postadress på ucdavis.edu
- zhe wangTexas A&M UniversityVerifierad e-postadress på tamu.edu
- Tamara HalleChild TrendsVerifierad e-postadress på childtrends.org
- Daniel A. NewmanWagner Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifierad e-postadress på illinois.edu