Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Henrikki Tikkanen, D.Sc. (Int'l Marketin...A. I. Virtanen Professor of Consumer Research & Marketing, Aalto University School of BusinessVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Joel HietanenProfessor, University of Helsinki, Centre for Consumer Society ResearchVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Antti SihvonenUniversity of JyväskyläVerifierad e-postadress på jyu.fi
- Jaakko Aspara, Professor, Dr. Dr.Hanken School of Economics, Helsinki, FinlandVerifierad e-postadress på hanken.fi
- Henri WeijoAssociate Professor, Aalto UniversityVerifierad e-postadress på aalto.fi
- John SchoutenCanada Research Chair in Social Enterprise, Memorial University of NewfoundlandVerifierad e-postadress på mun.ca
- Dong-Mo KooSchool of Management, Kyungpook National UniversityVerifierad e-postadress på knu.ac.kr
- Tianxiao ZhangUniversity of California, DavisVerifierad e-postadress på ucdavis.edu
Följ
Pekka Mattila
Associate Professor, Aalto University School of Business
Verifierad e-postadress på aalto.fi - Startsida