Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla0 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Stephanie M. NobleNestlé USA Professor of MarketingVerifierad e-postadress på utk.edu
- Minu KumarFounder-Director Responsible Innovation and Entreprneurship Research Initiative, Lam Family CollegeVerifierad e-postadress på sfsu.edu
- Michael K. BradyDepartment of Marketing, Florida State UniversityVerifierad e-postadress på fsu.edu
- Neeraj BharadwajProffitt's Professor in Marketing, University of TennesseeVerifierad e-postadress på utk.edu
- Joanna Phillips MelanconProfessor of Marketing, Western Kentucky UniversityVerifierad e-postadress på wku.edu
- Matthew ShanerUniversity of MississippiVerifierad e-postadress på bus.olemiss.edu
- Carol Esmark JonesUniversity of AlabamaVerifierad e-postadress på ua.edu
- YUEXIAO DONGTemple UniversityVerifierad e-postadress på temple.edu
- Dr. JATINDER JIT SINGHProfessor, Department of Marketing Operations and Supply, EADA Business School, BarcelonaVerifierad e-postadress på eada.edu
- Mark N. BingUniversity of MississippiVerifierad e-postadress på bus.olemiss.edu
- Edwin StaffordUtah State UniversityVerifierad e-postadress på usu.edu
- Anthony P (Tony) AmmeterUniversity of MississippiVerifierad e-postadress på bus.olemiss.edu