Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla18 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Kylie PepplerProfessor of Informatics and Education, University of California, IrvineVerifierad e-postadress på uci.edu
- Noel EnyedyVanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- David DeLiemaAssistant Professor - University of Minnesota - Department of Educational PsychologyVerifierad e-postadress på umn.edu
- Joshua DanishProfessor of Learning Sciences, Indiana UniversityVerifierad e-postadress på indiana.edu
- Anna KeuneTechnical University of Munich (TUM)Verifierad e-postadress på tum.de
- Randy IllumUniversity of California, Los AngelesVerifierad e-postadress på remap.ucla.edu
- Dor ABRAHAMSONProfessor of Cognition and Development, University of California, BerkeleyVerifierad e-postadress på berkeley.edu
- Susan LetourneauNew York Hall of ScienceVerifierad e-postadress på nysci.org
- Asmalina SalehIndiana UniversityVerifierad e-postadress på indiana.edu
- Megan HumburgPostDoctoral Fellow, Center for Research on Learning and Technology, Indiana UniversityVerifierad e-postadress på indiana.edu