Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Craig R. FoxProfessor of Management, Psychology & Medicine, UCLAVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Peter McGrawProfessor of Marketing and Psychology, University of Colorado BoulderVerifierad e-postadress på colorado.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityVerifierad e-postadress på danariely.com
- Ioannis EvangelidisAssociate Professor of Marketing at ESADE Business SchoolVerifierad e-postadress på esade.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessVerifierad e-postadress på stern.nyu.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityVerifierad e-postadress på duke.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityVerifierad e-postadress på yale.edu
- Kristin DiehlUSCVerifierad e-postadress på usc.edu
- Nicholas ReinholtzUniversity of Colorado BoulderVerifierad e-postadress på colorado.edu
- On AmirProfessor of Marketing, UC San Diego, Rady School of ManagementVerifierad e-postadress på ucsd.edu
Följ
Jonathan Levav
Graduate School of Business, Stanford University
Verifierad e-postadress på stanford.edu