Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla25 artiklar
2 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Daniel AnsariProfessor, Department of Psychology & Faculty of Education, University of Western OntarioVerifierad e-postadress på uwo.ca
- Eric D. WilkeyVanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Benjamin N ConradVanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Courtney PollackVerifierad e-postadress på post.harvard.edu
- Michele MazzoccoUniversity of MinnesotaVerifierad e-postadress på umn.edu
- Laurie CuttingVanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- Pekka RäsänenTurku Research Institute for Learning Analytics TRILA, University of TurkuVerifierad e-postadress på utu.fi
- Ian M LyonsGeorgetown UniversityVerifierad e-postadress på georgetown.edu
- Christian BattistaPostdoctoral Fellow, Stanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Stephanie BugdenPsychology, University of WinnipegVerifierad e-postadress på uwinnipeg.ca
- Anna A MatejkoDurham UniversityVerifierad e-postadress på durham.ac.uk
- Rebecca MerkleyCarleton UniversityVerifierad e-postadress på carleton.ca
- jenny crinionUCLVerifierad e-postadress på ucl.ac.uk
- Professor Andrea MechelliInstitute of Psychiatry, Psychology & NeuroscienceVerifierad e-postadress på kcl.ac.uk
- Lucia van EimerenUniversity of ExeterVerifierad e-postadress på exeter.ac.uk
- Teresa IuculanoAssociate Research ProfessorVerifierad e-postadress på u-paris.fr
- Stephan E. VogelUniversity of GrazVerifierad e-postadress på uni-graz.at