Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Ulrich TrautweinUniversity of Tübingen, University of Tubingen, Universität TübingenVerifierad e-postadress på uni-tuebingen.de
- Benjamin NagengastUniversity of TübingenVerifierad e-postadress på uni-tuebingen.de
- James RoundsUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Frank M. SpinathProfessor of Individual Differences Psychology, Saarland UniversityVerifierad e-postadress på mx.uni-saarland.de
- Oliver LüdtkeIPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics EducationVerifierad e-postadress på ipn.uni-kiel.de
- Brent W RobertsUniversity of Illinois, Urbana-Champaign & The University of TübingenVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Timo von OertzenProfessor of Quantitative Psychology, University of the Federal Forces, MunichVerifierad e-postadress på unibw.de
- Yvonne BrehmerSenior Lecturer, Department of Psychology, Gothenburg UniversityVerifierad e-postadress på psy.gu.se
- Benjamin StraubeHeisenberg-Prof. for Translational Neuroimaging, Philipps-University Marburg (www.tnm-lab.com)Verifierad e-postadress på med.uni-marburg.de
- Shu-Chen LiLifespan Developmental Neuroscience, TU Dresden, GermanyVerifierad e-postadress på tu-dresden.de
- Julia KarbachUniversity of Kaiserslautern-LandauVerifierad e-postadress på uni-landau.de
- Roland G. BenoitUniversity of Colorado Boulder; Max Planck Institute for Human Cognitive and Brain SciencesVerifierad e-postadress på cbs.mpg.de
Följ
Gundula Stoll
Hector Research Institute of Education Sciences and Psychology,University of Tübingen
Verifierad e-postadress på uni-tuebingen.de - Startsida