Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla8 artiklar
2 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseVerifierad e-postadress på digitalpromise.org
- Deborah TatarAssociate Professor of Computer Science and, by courtesy, Psychology, Virginia TechVerifierad e-postadress på cs.vt.edu
- Karen SwanUniversity of Illinois SpringfieldlVerifierad e-postadress på uis.edu
- Noel EnyedyVanderbilt UniversityVerifierad e-postadress på vanderbilt.edu
- George J. RoyUniversity of South CarolinaVerifierad e-postadress på mailbox.sc.edu
- Richard NossProfessor of Mathematics Education, UCLVerifierad e-postadress på ucl.ac.uk
- Celia HoylesProfessor of Mathematics Education, University College LondonVerifierad e-postadress på ucl.ac.uk
- Todd GrindalSRI InternationalVerifierad e-postadress på sri.com
- Megan SilanderResearcher, Center for Children and Technology, EDCVerifierad e-postadress på edc.org
- Ximena DominguezDigital PromiseVerifierad e-postadress på digitalpromise.org
- William R PenuelDistinguished Professor of Learning Sciences and Human Development, Institute of Cognitive ScienceVerifierad e-postadress på colorado.edu
- Louise YarnallSr. Researcher, SRI InternationalVerifierad e-postadress på sri.com
- Alison Clark-WilsonProfessorial Research Fellow, UCL Institute of Education, University College LondonVerifierad e-postadress på ucl.ac.uk
- William ZahnerSan Diego State UniversityVerifierad e-postadress på sdsu.edu