Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla0 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Lisa OMalleyProfessor of Marketing, Kemmy Business School, University of LimerickVerifierad e-postadress på ul.ie
- Maria LichrouUniversity of Limerick, Kemmy Business SchoolVerifierad e-postadress på ul.ie
- Gretchen LarsenProfessor of Marketing, Durham UniversityVerifierad e-postadress på durham.ac.uk
- Stephen MurphyTrinity College DublinVerifierad e-postadress på tcd.ie
- Lloyd C. HarrisProfessor of MarketingVerifierad e-postadress på bham.ac.uk
- Caoilfhionn Ní BheacháinLecturer in Communications, University of LimerickVerifierad e-postadress på ul.ie
- Pierre McDonaghProfessor of Critical Marketing & Society, School of Management, University of BathVerifierad e-postadress på bath.ac.uk
- Jonathan SchroederWilliam A. Kern Professor, Rochester Institute of TechnologyVerifierad e-postadress på rit.edu
- Killian O'LearyLancaster UniversityVerifierad e-postadress på lancaster.ac.uk
- Avi ShankarUniversity of BathVerifierad e-postadress på bath.ac.uk
- Helen Kelly-HolmesUniversity of LimerickVerifierad e-postadress på ul.ie
- Vicky M. StoryProfessor of Marketing, Loughborough UniversityVerifierad e-postadress på lboro.ac.uk
- Aggelos PanayiotopoulosLiverpool John Moores UniversityVerifierad e-postadress på ljmu.ac.uk
- Peter BurnsInstitute for Tourism ResearchVerifierad e-postadress på beds.ac.uk