Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Visa alla
Alla
Sedan 2019
Citat
167
98
h-index
3
3
i10-index
2
2
0
26
13
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
6
8
8
14
11
20
16
21
13
25
18
5
Följ
Ying Huang
Thomas Edison State University
Verifierad e-postadress på tesu.edu -
Startsida
Institution Research
International Scholars
Learning Outcomes
Artiklar
Citeras av
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Transitioning challenges faced by Chinese graduate students
Y Huang
Adult Learning 23 (3), 138-147
, 2012
151
2012
Effectiveness of inquiry‐based science laboratories for improving teamwork and problem‐solving skills and attitudes
Y Huang
Journal of Research in Science Teaching 59 (3), 329-357
, 2022
13
2022
Reasons for becoming a postdoc: differences by race and foreign-born status
Y Huang, B Cantwell, BJ Taylor
Teachers College Record 118 (11), 1-29
, 2016
3
2016
探究式实验课与创新创造能力的培养—以密西根州立大学工程学院为例的实证研究 (Impact of Inquiry-based Lab Learning on Engineering Students’ Creativity: A Case Study of an Inquiry …
Y Huang
高等工程教育研究 (Research in Higher Education of Engineering) 4, 144-151
, 2018
2018
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–4
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen