Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Mandy HütterEberhard Karls Universität TübingenVerifierad e-postadress på uni-tuebingen.de
- Mirjam TukAssociate professor of Marketing, RSM Erasmus UniversityVerifierad e-postadress på rsm.nl
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
- Stefano PuntoniThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
- Chris janiszewskiUniversity of FloridaVerifierad e-postadress på warrington.ufl.edu
- Nader TavassoliProfessor, London Business SchoolVerifierad e-postadress på london.edu
- Christian UnkelbachProfessor for Experimental Psychology, Universität zu KölnVerifierad e-postadress på uni-koeln.de
- Christoph StahlUniversity of CologneVerifierad e-postadress på uni-koeln.de
- Olivier CorneilleUniversité catholique de Louvain. IPSYVerifierad e-postadress på uclouvain.be
- Vincent YzerbytProfessor of Social Psychology, UCLouvain, Université catholique de Louvain, BelgiumVerifierad e-postadress på uclouvain.be
- Bart De LangheKU Leuven & Vlerick Business SchoolVerifierad e-postadress på kuleuven.be
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamVerifierad e-postadress på rsm.nl
- Gerald Joseph GornDepartment of management and marketingVerifierad e-postadress på polyu.edu.hk
- Monica WadhwaVerifierad e-postadress på temple.edu
Följ
Steven Sweldens
Professor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus University
Verifierad e-postadress på rsm.nl