Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla10 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Kenneth GillinghamProfessor of Economics, Yale UniversityVerifierad e-postadress på yale.edu
- Alan SorensenProfessor of Economics, University of WisconsinVerifierad e-postadress på ssc.wisc.edu
- Vinod VenkatramanFox School of Business, Temple UniversityVerifierad e-postadress på temple.edu
- Russell S. WinerProfessor of Marketing, New York UniversityVerifierad e-postadress på stern.nyu.edu
- Paul A. PavlouCullen Distinguished Chair Professor & Dean, C. T. Bauer College of Business, University of HoustonVerifierad e-postadress på bauer.uh.edu
- Masakazu IshiharaAssociate Professor of Marketing, NYU SternVerifierad e-postadress på stern.nyu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolVerifierad e-postadress på anderson.ucla.edu
- Khoi D. VoDIRT Research TechnologiesVerifierad e-postadress på wearedirt.com
- Wesley R. HartmannGraduate School of Business, Stanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu