Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla4 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Bertram GawronskiProfessor of Psychology, University of Texas at AustinVerifierad e-postadress på utexas.edu
- Kurt R PetersIXISVerifierad e-postadress på ixisdigital.com
- Lorne CampbellProfessor of Psychology, Western UniversityVerifierad e-postadress på uwo.ca
- wolf vanpaemelassociate professor, university of leuven, psychologyVerifierad e-postadress på kuleuven.be
- Malte ElsonProfessor of Psychology of Digitalisation, University of BernVerifierad e-postadress på unibe.ch
- Randy McCarthyNorthern Illinois UniversityVerifierad e-postadress på niu.edu
- Brian D. EarpSenior Research Fellow, Oxford; Associate Director, Yale-Hastings CenterVerifierad e-postadress på philosophy.ox.ac.uk
- Fred HasselmanBehavioural Science Institute, Radboud University NijmegenVerifierad e-postadress på bsi.ru.nl
- Denny BorsboomProfessor of Psychological Methods, University of AmsterdamVerifierad e-postadress på uva.nl
- Don A. MooreHaas School of Business, University of California at BerkeleyVerifierad e-postadress på berkeley.edu
- Brian NosekUniversity of Virginia; Center for Open ScienceVerifierad e-postadress på virginia.edu
- Leif D. NelsonProfessor of Business Administration and MarketingVerifierad e-postadress på haas.berkeley.edu
- Eiko I. FriedLeiden University, Department of Clinical PsychologyVerifierad e-postadress på fsw.leidenuniv.nl
- Matti TJ HeinoUniversity of Helsinki / Tampere UniversityVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Nicolas GauvritUniversité de LilleVerifierad e-postadress på univ-lille.fr
- Christoph StahlUniversity of CologneVerifierad e-postadress på uni-koeln.de
- Heather Barry KappesLecturer in Marketing, London School of Economics and Political ScienceVerifierad e-postadress på lse.ac.uk