Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Paul H. DriessenAssociate Professor of Marketing, Radboud University NijmegenVerifierad e-postadress på fm.ru.nl
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyVerifierad e-postadress på tue.nl
- Robert A.W. KokAssociate professor of Innovation, Institute for Management Research, Radboud UniversityVerifierad e-postadress på fm.ru.nl
- Patrick A.M. VermeulenRadboud University Nijmegen, Institute for Management ResearchVerifierad e-postadress på fm.ru.nl
- Oliver KollUniversity of InnsbruckVerifierad e-postadress på uibk.ac.at
- JOS BENDERSNorwegian University of Science and Technology (NTNU) & KU Leuven (CESO)Verifierad e-postadress på ntnu.no
- Stefan HeusinkveldAssociate Professor Radboud University NijmegenVerifierad e-postadress på ru.nl
- Jurriaan J. NijholtRotterdam School of Management, Erasmus UniversityVerifierad e-postadress på rsm.nl
- Ashlee HumphreysProfessor of Integrated Marketing Communications, Northwestern UniversityVerifierad e-postadress på northwestern.edu
Följ
Bas Hillebrand
professor, Radboud University Nijmegen; professor, Nyenrode Business Universiteit
Verifierad e-postadress på fm.ru.nl