Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
2 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- John F. Sherry, Jr.Herrick Professor of Marketing Emeritus, Univ Notre DameVerifierad e-postadress på nd.edu
- Pauline MaclaranProfessor of Marketing & Consumer ResearchVerifierad e-postadress på rhul.ac.uk
- Martin WetzelsFull Professor of Marketing, EDHEC Business SchoolVerifierad e-postadress på edhec.edu
- Aliakbar JafariUniversity of StrathclydeVerifierad e-postadress på strath.ac.uk
- Catherine DemangeotIESEG School of Management (LEM-CNRS)Verifierad e-postadress på ieseg.fr
- Aurelie BröckerhoffCentre for Trust, Peace and Social Relations, Coventry UniversityVerifierad e-postadress på coventry.ac.uk
- Chris PulligBaylor UniversityVerifierad e-postadress på baylor.edu
- Eva KipnisProfessor in Marketing, University of BradfordVerifierad e-postadress på bradford.ac.uk
- Michelle F. WeinbergerAssociate Professor, Northwestern UniversityVerifierad e-postadress på northwestern.edu
- Ela VeresiuAssociate Professor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityVerifierad e-postadress på schulich.yorku.ca
- Markus GieslerProfessor of Marketing, York University, Schulich School of BusinessVerifierad e-postadress på schulich.yorku.ca