Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Heiner EvanschitzkyAlliance Manchester Business School, The University of ManchesterVerifierad e-postadress på manchester.ac.uk
- David M. WoisetschlägerProfessor of Services Management, Technische Universität BraunschweigVerifierad e-postadress på tu-braunschweig.de
- Christof BackhausProfessor of Marketing, Technische Universität BraunschweigVerifierad e-postadress på tu-braunschweig.de
- Vikas MittalRice UniversityVerifierad e-postadress på rice.edu
- Dhruv GrewalProfessor of Marketing & Toyota Chair of Commerce and Electronic Business, Babson CollegeVerifierad e-postadress på babson.edu
- Thomas RudolphProfessor of Marketing and Retail ManagementVerifierad e-postadress på unisg.ch
- Stefanie PaluchProfessor for Service and Technology MarketingVerifierad e-postadress på time.rwth-aachen.de
- B RamaseshanCurtin UniversityVerifierad e-postadress på curtin.edu.au
- Christoph TellerJohannes Kepler University LinzVerifierad e-postadress på jku.at
- Viswanath VenkateshVirginia TechVerifierad e-postadress på vt.edu
- Shrihari SridharSenior Associate Dean of Mays Business School, Texas A&M University | Editor-in-Chief, Journal ofVerifierad e-postadress på mays.tamu.edu
Följ
Markus Blut
Professor of Marketing, Durham University
Verifierad e-postadress på durham.ac.uk - Startsida