Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Christian MercatProfesseur de didactique des mathématiques, Université Claude Bernard Lyon 1, INSPÉ, IREM, S2HEP ERVerifierad e-postadress på math.univ-lyon1.fr
- Pedro Lealdino FilhoPost-Doc Position, Universidade Tecnológica Federal do ParanáVerifierad e-postadress på etu.univ-lyon1.fr
- Trgalova JanaHaute école pédagogique, LausanneVerifierad e-postadress på hepl.ch
- Nataly EssonnierCFAI de Savoie, FranceVerifierad e-postadress på formation-industries-savoie.fr
- Ulrich KortenkampProfessor für Didaktik der Mathematik, Universität PotsdamVerifierad e-postadress på cermat.org
- Oliver LabsJohannes Gutenberg University Mainz (Germany) and MO-LabsVerifierad e-postadress på MO-Labs.com
- Berta BarqueroUniversitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les CCEE i la Matemàtica.Verifierad e-postadress på ub.edu
- Manolis MavrikisProfessor in Artificial Intelligence and Analytics in Education, UCL Knowledge LabVerifierad e-postadress på ucl.ac.uk
- Christian BokhoveProfessor in Mathematics Education, University of SouthamptonVerifierad e-postadress på soton.ac.uk
- Eirini GeraniouAssociate Professor of Mathematics Education, UCLVerifierad e-postadress på ucl.ac.uk
- Mario BarajasAssociated Lecturer, Universitat de Barcelona, SpainVerifierad e-postadress på ub.edu
- Sobhy Sharafprofessor of Educational foundations
- Amal Al-HanafyDepartment of Curriculum and Instruction- Faculty of Education- menofia universityVerifierad e-postadress på edu.menofia.edu.eg