Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Yubo ChenCoca-Cola Chair Professor, School of Economics and Management, Tsinghua UniversityVerifierad e-postadress på sem.tsinghua.edu.cn
- Steven ShuganUniversity of FloridaVerifierad e-postadress på warrington.ufl.edu
- Scott FayProfessor of Marketing, Syracuse UniversityVerifierad e-postadress på syr.edu
- Eitan gerstnerProfessor Emeritus of Management, Technion, IsraelVerifierad e-postadress på technion.ac.il
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoVerifierad e-postadress på ucsd.edu
- Amitav ChakravartiProfessor of Marketing, London School of Economics and Political ScienceVerifierad e-postadress på lse.ac.uk
- sunder kekrecarnegie mellonVerifierad e-postadress på andrew.cmu.edu
- Laurens DeboTuck School of Business, Dartmouth CollegeVerifierad e-postadress på tuck.dartmouth.edu
- Qiong (Chiong) WangUniversity of IllinoisVerifierad e-postadress på illinois.edu
Följ
Jinhong Xie (谢劲红)
JC Penney Eminent Scholar Chair, Eminent Scholar & Professor of Marketing,University of Florida
Verifierad e-postadress på ufl.edu - Startsida