Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Alla
Sedan 2019
Citat
79
78
h-index
3
3
i10-index
2
2
0
18
9
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
11
7
10
17
15
18
Offentlig åtkomst
Visa alla
Visa alla
3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
Elinor Schad
Senior lecturer, Educational psychology, Department of Psychology, Lund University
Verifierad e-postadress på psy.lu.se
Följ
Andersson Søe
PhD student,
Lund University
Verifierad e-postadress på psy.lu.se -
Startsida
Psychology
Child Psychology
Preschool Psychology
Educational Psychology
Attachment Theory
Artiklar
Citeras av
Offentlig åtkomst
Medförfattare
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Mentalizing in the presence of another: Measuring reflective functioning and attachment in the therapy process
A Talia, M Miller-Bottome, H Katznelson, SH Pedersen, H Steele, ...
Psychotherapy Research 29 (5), 652-665
, 2019
63
2019
'Distance creates distance': preschool staff experiences and reflections concerning preschool introduction during the covid-19-Pandemic
M Andersson Søe, E Schad, E Psouni
International Journal of Early Child Education
, 2022
10
2022
Transition to Preschool: Paving the Way for Preschool Teacher and Family Relationship-Building
M Andersson Søe, E Schad, E Psouni
Child & Youth Care Forum
, 2023
6
2023
Distance Creates Distance: Preschool Staff Reflections and Experiences Concerning Preschool Introduction During the Covid-19-Pandemic.
M Andersson Søe, E Schad, E Psouni
Society for Emotion and Attachment Studies (SEAS): Innovations in Attachment …
, 2022
2022
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–4
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen