Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla26 artiklar
4 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Luis V. CasalóCatedrático de Universidad - Universidad de ZaragozaVerifierad e-postadress på unizar.es
- Carlos Flavián (ORCID 0000-0001-71...Full Professor of Marketing (University of Zaragoza; SPAIN)Verifierad e-postadress på unizar.es
- Alfredo Pérez-RuedaUniversidad de ZaragozaVerifierad e-postadress på unizar.es
- Jeroen SchepersAssociate Professor of Frontline Service and InnovationVerifierad e-postadress på tue.nl
- Miguel Guinalíu BlascoUniversity of ZaragozaVerifierad e-postadress på unizar.es
- Sergio Ibáñez-Sánchez (ORCID:0000-...University of ZaragozaVerifierad e-postadress på unizar.es
- Carlos Orus SanclementeProfessor of Marketing, Universidad de ZaragozaVerifierad e-postadress på unizar.es
- Sergio BartaUniversity of ZaragozaVerifierad e-postadress på unizar.es
- Elena Fraj AndrésSenior Lecturer in Marketing at the University of Zaragoza (Spain)Verifierad e-postadress på unizar.es
- R. P. BagozziProfessor of Behavioral Science in Management, University of MichiganVerifierad e-postadress på umich.edu
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyVerifierad e-postadress på tue.nl
- Charles F. HofackerPersis Rockwood Professor of Marketing, Florida State UniversityVerifierad e-postadress på business.fsu.edu
- Russell BelkYork UniversityVerifierad e-postadress på schulich.yorku.ca
- Khaoula AKDIMPh.D in Marketing and Market Research (University of Zaragoza, Spain)Verifierad e-postadress på unizar.es
Följ
Daniel Belanche
Assistant Professor, Universidad de Zaragoza
Verifierad e-postadress på unizar.es - Startsida