Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Werner J. ReinartzProfessor of Marketing, Vice Rector at the Univ. of CologneVerifierad e-postadress på uni-koeln.de
- Maren BeckerAssistant Professor in MarketingVerifierad e-postadress på escp.eu
- Julian R.K. WichmannTilburg University - Tilburg School of Economics and ManagementVerifierad e-postadress på tilburguniversity.edu
- Michael SteinerUniversity Witten/HerdeckeVerifierad e-postadress på uni-wh.de
- Justus HaucapDICE, Heinrich-Heine-Universität DüsseldorfVerifierad e-postadress på dice.hhu.de
- Andreas EggertProfessor of Business and Services Marketing, Freie Universitaet BerlinVerifierad e-postadress på fu-berlin.de
- Alexander BleierFrankfurt School of Finance & ManagementVerifierad e-postadress på fs.de
- Thorsten Hennig-ThurauUniversity of MuensterVerifierad e-postadress på wiwi.uni-muenster.de
- Arnd VombergUniversity of MannheimVerifierad e-postadress på bwl.uni-mannheim.de
- Claire Ingram BoguszAssociate Professor (docent), Uppsala UniversityVerifierad e-postadress på im.uu.se
- Sebastian KrakowskiHouse of Innovation, Stockholm School of EconomicsVerifierad e-postadress på hhs.se
- Maarten J. GijsenbergFull Professor of Marketing Dynamics - University of Groningen - Faculty of Economics and BusinessVerifierad e-postadress på rug.nl