Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Daniel WentzelProfessor of Marketing, RWTH Aachen UniversityVerifierad e-postadress på time.rwth-aachen.de
- Tim Oliver BrexendorfApl Professor of Marketing, WHU - Otto Beisheim School of ManagementVerifierad e-postadress på whu.edu
- Felicitas MorhartProfessor of Marketing, Faculty of Business and Economics (HEC), University of LausanneVerifierad e-postadress på unil.ch
- Benjamin von WalterProfessor of Marketing, Eastern Switzerland University of Applied SciencesVerifierad e-postadress på ost.ch
- Jörg FinsterwalderProfessor of Marketing, University of CanterburyVerifierad e-postadress på canterbury.ac.nz
- Hubert OesterleProfessor of Business EngineeringVerifierad e-postadress på unisg.ch
- Martin EisendEuropean University ViadrinaVerifierad e-postadress på europa-uni.de
- Jelena SpanjolProfessor, Ludwig-Maximilians-Universität (LMU) München, Institute for Innovation ManagementVerifierad e-postadress på lmu.de
- René AlgesheimerProfessor of Marketing and Market Research, University of ZurichVerifierad e-postadress på business.uzh.ch
- Thomas DyllickInstitute for Business Sustainability, Lucerne/Professor emeritus at University of St.GallenVerifierad e-postadress på unisg.ch
- Sabine EinwillerProfessor, University of ViennaVerifierad e-postadress på univie.ac.at
- Thomas RudolphProfessor of Marketing and Retail ManagementVerifierad e-postadress på unisg.ch
Följ
Torsten Tomczak
Professor of Marketing, University of St. Gallen
Verifierad e-postadress på unisg.ch - Startsida