Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Tomas FalkProfessor of Marketing (Aalto University School of Business)Verifierad e-postadress på aalto.fi
- Welf H. WeigerAlfaisal University; University of GoettingenVerifierad e-postadress på alfaisal.edu
- Jeroen SchepersAssociate Professor of Frontline Service and InnovationVerifierad e-postadress på tue.nl
- Ko de RuyterKing's College, King's Business School, London, United KingdomVerifierad e-postadress på kcl.ac.uk
- Alex R. ZablahDepartment Head & Gerber/Taylor Professor of Marketing, University of TennesseeVerifierad e-postadress på utk.edu
- Nicola Stokburger-SauerProfessor of Service Management, University of InnsbruckVerifierad e-postadress på uibk.ac.at
- Ad de jongProfessor of Marketing, Copenhagen Business SchoolVerifierad e-postadress på cbs.dk
- Dr. Marcus M. NeumannUniversität Mannheim (ehemaliger Doktorand)Verifierad e-postadress på novonordisk.com
- Johannes HattulaCopenhagen Business SchoolVerifierad e-postadress på cbs.dk
- Bert WeijtersAssociate professor consumer research, Ghent UniversityVerifierad e-postadress på ugent.be
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesVerifierad e-postadress på unsw.edu.au
- Todd ArnoldOklahoma State UniversityVerifierad e-postadress på okstate.edu
- Tomas BayonProfessor of Marketing and Service Management German Graduate School of Management and LawVerifierad e-postadress på ggs.de
- Andreas KrämerProfessor of Pricing and Customer Value ManagementVerifierad e-postadress på ue-germany.com
- Frank GermannAssociate Professor, University of Notre DameVerifierad e-postadress på nd.edu
Följ
Maik Hammerschmidt
Professor of Marketing and Innovation Management, University of Goettingen
Verifierad e-postadress på wiwi.uni-goettingen.de - Startsida