Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla20 artiklar
2 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolVerifierad e-postadress på bi.no
- Siegfried DewitteKU LeuvenVerifierad e-postadress på kuleuven.be
- Barbara BriersProfessor Marketing University of AntwerpVerifierad e-postadress på uantwerpen.be
- Iris VermeirProfessor of Marketing Ghent UniversityVerifierad e-postadress på ugent.be
- Liselot HuddersGhent UniversityVerifierad e-postadress på Ugent.be
- L. J. SHRUMHEC ParisVerifierad e-postadress på hec.fr
- Kim JanssensOpen University of the NetherlandsVerifierad e-postadress på ou.nl
- Christophe LembregtsAssociate Professor, RSM Erasmus University, RotterdamVerifierad e-postadress på rsm.nl
- Vera HoorensProfessor of Social Psychology, LESP, KULeuvenVerifierad e-postadress på kuleuven.be
- GERT CORNELISSENUniversitat Pompeu FabraVerifierad e-postadress på upf.edu
- Goedele KrekelsUniversiteit GentVerifierad e-postadress på ugent.be
- Ayalla RuvioMarketing professor, Broad College of Business, Michigan State UniversityVerifierad e-postadress på msu.edu
- Tina LOWREYHEC ParisVerifierad e-postadress på hec.fr
- Kelly GeyskensAssociate Professor Maastricht UniversityVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Alain Van Hielhoogleraar sociale psychologie, Universiteit GentVerifierad e-postadress på ugent.be
- Alex GunzManchester Business SchoolVerifierad e-postadress på mbs.ac.uk
- Bart DuriezIndependentVerifierad e-postadress på kdg.be
- Spencer M. RossAssociate Professor of Marketing, UMass LowellVerifierad e-postadress på uml.edu
- Nancy WongUniversity of WisconsinVerifierad e-postadress på wisc.edu
- Patrick De PelsmackerUniversity of AntwerpVerifierad e-postadress på uantwerpen.be