Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Kurt VanLehnProfessor of Computer Science, Arizona State UniversityVerifierad e-postadress på asu.edu
- Michelene T.H. ChiProfessor Arizona State UniversityVerifierad e-postadress på asu.edu
- Heisawn JeongHallym UniversityVerifierad e-postadress på hallym.ac.kr
- Takashi YamauchiTexas A&M University, Department of Psychological and Brain SciencesVerifierad e-postadress på tamu.edu
- Stephanie A. SilerCarnegie Mellon UniversityVerifierad e-postadress på elseworld.com
- R. Charles MurrayVerifierad e-postadress på chasmurray.com
- Timothy Nokes-MalachAssociate Professor of Psychology, University of PittsburghVerifierad e-postadress på pitt.edu
- Stephen E. FancsaliDirector of Advanced Analytics, Carnegie Learning, Inc.Verifierad e-postadress på carnegielearning.com
- Ken KoedingerHCII, Carnegie Mellon UniversityVerifierad e-postadress på cmu.edu
- Ryan C SchwiebertCenter of Ring Theory and its ApplicationsVerifierad e-postadress på ohio.edu
- Scott FraundorfAssociate Professor of Psychology, University of PittsburghVerifierad e-postadress på pitt.edu
- Tanner JacksonEducational Testing Services, Senior Director of ResearchVerifierad e-postadress på ets.org