Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla28 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Jamil ZakiStanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Noah D. GoodmanStanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Zhengxuan WuStanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Sylvia Morelli VitousekInstagramVerifierad e-postadress på instagram.com
- Patricia ChenDepartment of Educational Psychology, The University of Texas at AustinVerifierad e-postadress på utexas.edu
- Tan Zhi-XuanMITVerifierad e-postadress på mit.edu
- Anat PerryThe Hebrew University of JerusalemVerifierad e-postadress på mail.huji.ac.il
- Harold SohAssistant Professor at National University of SingaporeVerifierad e-postadress på comp.nus.edu.sg
- Shir GenzerThe Hebrew University of JerusalemVerifierad e-postadress på mail.huji.ac.il
- Hyowon GweonAssociate Professor, StanfordVerifierad e-postadress på stanford.edu
- June GruberAssociate Professor, University of Colorado BoulderVerifierad e-postadress på colorado.edu
- Erik C. NookPrinceton UniversityVerifierad e-postadress på princeton.edu
- Mika AsabaPhD Student, Stanford UniversityVerifierad e-postadress på stanford.edu
- Ryan W. CarlsonUniversity of ChicagoVerifierad e-postadress på uchicago.edu
- Erika WeiszHarvard UniversityVerifierad e-postadress på fas.harvard.edu
- Hillary DevlinYale UniversityVerifierad e-postadress på yale.edu
Följ
Desmond C. Ong
Assistant Professor of Psychology, The University of Texas at Austin
Verifierad e-postadress på utexas.edu - Startsida