Marie Grusell
Marie Grusell
Göteborgs Universitet / MittUniversitet DEMICOM
Verifierad e-postadress på jmg.gu.se
TitelCiteras avÅr
Reklam-en objuden gäst? Allmänhetens uppfattningar om reklam i morgonpress och tv
M Grusell
472008
Three attitudes to 140 characters the use and views of twitter in political party communications in Sweden
M Grusell, L Nord
Public Communication Review 2 (2), 2012
302012
Reklam–en objuden gäst
M Grusell
Allmänhetens uppfattningar om reklam i morgonpress och tv [Advertising–an …, 2008
282008
Campaign professionalization and political structures: A comparative study of election campaigning in Finland and Sweden in the 2009 EP elections
T Moring, J Mykkänen, L Nord, M Grusell
Political communication in European parliamentary elections, 45-60, 2016
152016
Inte för smalt, inte för brett: spelet om framtidens public service
L Nord, M Grusell
Stiftelsen Etermedierna i Sverige i samarbete med NORDICOM, 2012
152012
Vinnande kampanjer, förlorade val: Partiernas politiska kommunikation i valrörelsen 2014
M Grusell, L Nord
142015
Advertising? Yes please, but only when it’s my choice
M Grusell
Journal of Media Business Studies 4 (3), 87-101, 2007
142007
Strong support for news media: Attitudes towards news on old and new platforms
A Bergström, I Wadbring
Media International Australia 144 (1), 118-126, 2012
132012
More cold case than hot spot
M Grusell, L Nord
Nordicom Review 31 (2), 95-111, 2010
122010
Unga om reklam
M Grusell
Mittuniversitetet, 2012
112012
Ja till reklam–men bara när Jag sJälv får välJa!
M Grusell
SOM-institutet, 2006
92006
“Och nu blir det reklamfilm”-politisk reklam i svenska valrörelser
B Johansson, M Grusell
And now it is time for advertising films"-political advertising in Swedish …, 2013
82013
Syftet är alltid att få spinn
M Grusell, L Nord
Sundsvall: Demokratiinstitutet 851, 70, 2009
62009
Between integration and demarcation: Effects of Europeanized and national campaigns on voters in the 2009 European Parliament election
M Maier, S Adam, C de Vreese, ART Schuck, R Berganza, V Stetka, ...
Political communication in European Parliamentary elections, 233-256, 2016
52016
Setting the Trend or Changing the Game? Professionalization and Digitalization of Election Campaigns in Sweden
M Grusell, L Nord
Journal of Political Marketing, 1-21, 2016
42016
Small talk, huge impact? The Role of Twitter in the National Election Campaign in Sweden in 2010
M Grusell, LW Nord
IAMCR 2011-Istanbul, 2011
42011
Attityder till mediernas reklam. I Bergström, Annika, Wadbring, Ingela och Weibull, Lennart (red) Nypressat
M Grusell
Ett kvartssekel med svenska dagstidningsläsare, 2005
42005
Snabbtänkt: Reflektioner från valet 2018 av ledande forskare
L Nord, M Grusell, N Bolin, K Falasca
Mittuniversitetet, DEMICOM, 2018
22018
Syftet är alltid att få spinn: de politiska partiernas strategiska kommunikation inför EU-parlamentsvalet 2009
M Grusell, L Nord
Demokratiinstitutet, 2009
22009
Euroflections: Leading academics on the European Elections 2019
N Bolin, K Falasca, M Grusell, L Nord
Demicom, 2019
12019
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–20