Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Christian KowalkowskiProfessor of Industrial Marketing, Linköping University; Research Fellow, Hanken School of EconomicsVerifierad e-postadress på liu.se
- Daniel KindströmLinköping UniversityVerifierad e-postadress på liu.se
- Danilo BrozovicAssociate Professor in Business Administration @ University of Skövde, SwedenVerifierad e-postadress på his.se
- Henrik AgndalVerifierad e-postadress på handels.gu.se
- Mikael AndéhnRoyal Holloway, University of LondonVerifierad e-postadress på rhul.ac.uk
- Mats E. NilssonGösta Ekman Laboratory, Department of Psychology, Stockholm UniversityVerifierad e-postadress på psychology.su.se
- Jakki MohrRegents Professor of Marketing, University of MontanaVerifierad e-postadress på business.umt.edu
- Maria HolmlundProfessor of Marketing, Hanken School of EconomicsVerifierad e-postadress på hanken.fi
- Pär ÅhlströmTorsten and Ragnar Söderberg Professor of Business Administration, Stockholm School of EconomicsVerifierad e-postadress på hhs.se
- Christina ÖbergProfessor in Marketing, Karlstad UniversityVerifierad e-postadress på kau.se
- Kristian MollerProfessor of Marketing, Aalto University School of BusinessVerifierad e-postadress på aalto.fi
- Luigi ServadioJönköping UniversityVerifierad e-postadress på ju.se
- Paul ViioVerifierad e-postadress på paulviio.com
- David SörhammarProfessor, Inland Norway University of Applied Sciences | CREDSVerifierad e-postadress på inn.no
- Gulnara NussipovaPhD, Stockholm Business School, Stockholm UniversityVerifierad e-postadress på sbs.su.se
- Michael A. HittProfessor of Management, Texas A&M UniversityVerifierad e-postadress på mays.tamu.edu
Följ
Fredrik Nordin
Professor of Business Administration, Head of Stockholm Business School, Stockholm University
Verifierad e-postadress på sbs.su.se - Startsida