Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Johan KorhonenProfessor, Åbo Akademi UniversityVerifierad e-postadress på abo.fi
- Riikka MononenUniversity of OuluVerifierad e-postadress på oulu.fi
- hans van luithoogleraar diagnostiek en behandeling van kinderen met dyscalculieVerifierad e-postadress på uu.nl
- Jarkko HautamäkiHelsingin yliopistoVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Pekka RäsänenTurku Research Institute for Learning Analytics TRILA, University of TurkuVerifierad e-postadress på utu.fi
- Lara RagpotUniversity of JohannesburgVerifierad e-postadress på uj.ac.za
- Tuire Koponenuniversity of jyväskyläVerifierad e-postadress på jyu.fi
- Anu LaineUniversity of HelsinkiVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Jonna SalminenUniversity of JyvaskylaVerifierad e-postadress på jyu.fi
- Stanislas DehaeneProfessor of Experimental Cognitive Psychology, Collège de FranceVerifierad e-postadress på cea.fr
- Anna J. WilsonResearch Associate, Department of Psychology, University of CanterburyVerifierad e-postadress på canterbury.ac.nz
- Jessie EeNanyang Technological UniversityVerifierad e-postadress på nie.edu.sg
- Annemie DesoeteVerifierad e-postadress på telenet.be
- Pol GhesquièreProfessor KU LeuvenVerifierad e-postadress på kuleuven.be
- Mikko AroDepartment of Education, University of JyväskyläVerifierad e-postadress på jyu.fi
- Evelyn KroesbergenRadboud UniversityVerifierad e-postadress på pwo.ru.nl
- Janne LepolaUniversity of Turku, FinlandVerifierad e-postadress på utu.fi
- Vesa NärhiVerifierad e-postadress på jyu.fi
- Markku HannulaProfessor of Mathematics Education, University of HelsinkiVerifierad e-postadress på helsinki.fi
- Piia BjörnVice-Rector, University of Turku, FinlandVerifierad e-postadress på utu.fi