Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Stefan MayerAssistant Professor of Marketing Analytics, University of TübingenVerifierad e-postadress på uni-tuebingen.de
- Daniel WentzelProfessor of Marketing, RWTH Aachen UniversityVerifierad e-postadress på time.rwth-aachen.de
- Aparna LabrooNorthwestern UniversityVerifierad e-postadress på kellogg.northwestern.edu
- Thorsten StaakeFull Professor, Chair of Information Systems and Energy Efficient Systems, University of BambergVerifierad e-postadress på uni-bamberg.de
- Klemens KnöferleAssociate Professor, BI Norwegian Business SchoolVerifierad e-postadress på bi.no
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesVerifierad e-postadress på unsw.edu.au
- Rolf ReberProfessor of Cognitive Psychology, University of OsloVerifierad e-postadress på psykologi.uio.no
- Thomas OtterProfessor of Marketing, Goethe University, FrankfurtVerifierad e-postadress på marketing.uni-frankfurt.de
- Max J. PachaliAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityVerifierad e-postadress på tilburguniversity.edu
- Philipp ScharfenbergerInstitute for Mobility / Institute for Marketing and Customer Insight, University of St.GallenVerifierad e-postadress på unisg.ch
- Torsten BornemannProfessor of Marketing, Goethe University FrankfurtVerifierad e-postadress på wiwi.uni-frankfurt.de
- Reto HofstetterProfessor of Marketing, University of LucerneVerifierad e-postadress på unilu.ch
Följ
Jan R. Landwehr
Professor of Marketing, Goethe University Frankfurt
Verifierad e-postadress på wiwi.uni-frankfurt.de - Startsida