Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla2 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Stephen P. BorgattiDept. of Management, University of Kentucky, LINKS Center for Social Network AnalysisVerifierad e-postadress på uky.edu
- Giuseppe (Joe) LabiancaUniversity of Massachusetts AmherstVerifierad e-postadress på isenberg.umass.edu
- Daniel S. HalginDepartment of Management, LINKS Center for Social Network Analysis, University of KentuckyVerifierad e-postadress på uky.edu
- Travis J. GrosserUniversity of ConnecticutVerifierad e-postadress på business.uconn.edu
- Blair KidwellProfessor of Marketing, University of North TexasVerifierad e-postadress på unt.edu
- Brandon OfemUniversity of Missouri - St. LouisVerifierad e-postadress på umsl.edu
- ajay mehraUniversity of Kentucky, LINKS CenterVerifierad e-postadress på uky.edu
- Scott SoltisUniversity of Kentucky, LINKS Center for Social Network AnalysisVerifierad e-postadress på uky.edu
- Theresa FloydUniversity of Montana College of BusinessVerifierad e-postadress på mso.umt.edu