Follow
annelie andersen
annelie andersen
Verified email at kau.se
Title
Cited by
Cited by
Year
Are high-performance work systems (HPWS) appreciated by everyone? The role of management position and gender on the relationship between HPWS and affective commitment
J Andersén, A Andersén
Employee Relations: The International Journal 41 (5), 1046-1064, 2019
632019
Deconstructing resistance to organizational change: a social representation theory approach
J Andersén, A Andersén
International Journal of Organizational Analysis 22 (3), 342-355, 2014
432014
Social representations and social identity in Swedish folk high schools: An application of Duveen and Lloyd
A Andersén
Papers on social representations 19 (1), 10.1-10.14, 2010
182010
Ett särskilt perspektiv på högre studier?: Folkhögskoledeltagares sociala representationer om högskola och universitet
A Andersén
School of education and communication, 2011
172011
Connecting school and workplace with digital technology: Teachers’ experiences of gaps that can be bridged
AB Enochsson, N Kilbrink, A Andersén, A Ådefors
Nordic Journal of Vocational Education and Training 10 (1), 43-64, 2020
132020
Folkbildningens särart
A Andersén, A Lundin, G Sundgren
Statens Offentliga Utredningar 2003 94, 2003
112003
To challenge and to be challenged–teachers collective learning in higher education
S Gustavsson, A Andersén, M Berglund
Reflective Practice 20 (3), 339-354, 2019
102019
Ett särskilt perspektiv på högre studier
A Andersén
Folkhögskoledeltagares sociala representationer om högskola och universitet, 2011
102011
Obstacles to progress: Swedish vocational teachers using digital technology to connect school and workplaces
AB Enochsson, N Kilbrink, A Andersén, A Ådefors
International Journal of Training Research 20 (2), 111-127, 2022
72022
Kompetensbehov och kompetensförsörjning inom informationssäkerhet från ett samhällsperspektiv
RM Åhlfeldt, A Andersén, N Eriksson, M Nohlberg, E Bergström, ...
Högskolan i Skövde, 2015
72015
Teachers’ use of digital boundary objects to connect school and workplace-based learning in dual vocational education
N Kilbrink, AB Enochsson, A Andersén, A Ådefors
Developing Connectivity between Education and Work, 119-136, 2021
42021
Yrkesämnesdidaktik på universitet: Mål, innehåll, arbetssätt och examination:[Vocational subject didactics at university: Learning goals, content, working methods and exams]
A Andersén, H Asghari, M Petersson
Nordic Journal of Vocational Education and Training 8 (3), 98-123, 2018
42018
Den nya yrkeslärarutbildningen–utkomster i form av yrkeskompetens
A Andersén
Utbildning och Lärande/Education and Learning 7 (1), 88-101, 2013
42013
Folkbildningens särart?: offentlighet, forskning och folkbildares självförståelse: delbetänkande av Utredningen för statens utvärdering av folkbildningen 2004
A Andersén
Norstedts Juridik AB, 2003
42003
The effect of frame factors on (vocational) teacher educators’ teaching work: A narrative study within short-track teacher education at a Swedish university
H Asghari, A Andersén
Scandinavian Journal of Vocations in Development 7 (1), 62-83, 2022
32022
Att röja väg till den öppna högskolan
A Andersén
Studentlitteratur AB, 2009
32009
Att ständigt behöva tänka om: Ett yrkesdidaktiskt dilemma i digitaliseringens spår
AB Enochsson, N Kilbrink, A Andersén, A Ådefors
Natur och kultur, 2021
22021
Att vara lärare för lärare: Ämnesdidaktiska syften i utbildning till yrkeslärare och ämneslärare
H Asghari, A Andersén, M Petersson
Karlstads universitet, 2019
22019
Learning pathways between university, school and working life when student teachers use digital multimodal logbooks to cross boundaries
A Andersén, N Kilbrink, AB Enochsson, A Ådefors
Crossing Boundaries, VETNET, University of Applied Sciences and Arts …, 2021
12021
Vocational Teachers’ Use of Digital Technology as Boundary Objects–Obstacles for Progress
AB Enochsson, A Andersén, N Kilbrink, A Ådefors
ECER 2019, 2019
12019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20