Läser in ...
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Citat per år
Dubblettcitat
Följande artiklar är sammanfogade i Scholar. Deras
kombinerade citat
räknas endast för den första artikeln.
Sammanfogade citat
Antalet "Citeras av" inkluderar citat till följande artiklar i Scholar. Stjärnmärkta
*
citat kan skilja sig från artikeln i profilen.
Lägg till medförfattare
Medförfattare
Följ
Nya artiklar av denna författare
Nya källreferenser till denna författare
Nya artiklar relaterade till denna författares forskning
E-postadress för uppdateringar
Klar
Min profil
Mitt bibliotek
Statistik
Meddelande
Inställningar
Logga in
Logga in
Skapa en profil
Citeras av
Visa alla
Alla
Sedan 2019
Citat
106
87
h-index
3
3
i10-index
1
1
0
22
11
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
2
1
6
5
18
22
14
16
14
3
Följ
Dr Pauline Wilna Hanekom
Component Head: Teacher Professional Learning,
Stellenbosch University
Centre for Pedagogy (SUNCEP)
Verifierad e-postadress på sun.ac.za
Teacher professional learning
ICT integration to enhance learning
Artiklar
Citeras av
Titel
Sortera
Sortera efter citat
Sortera efter år
Sortera efter titel
Citeras av
Citeras av
År
Crossing boundaries: lectures' perspectives on the use of WhatsApp to support teaching and learning in higher education
D Gachago, S Strydom, P Hanekom, S Simons, S Walters
Progressio 37 (1), 172-187
, 2015
92
2015
Finding an educational niche for our son with PDD: an auto-ethnography
PW Hanekom
Stellenbosch: Stellenbosch University
, 2012
6
2012
Overcoming the limited interactivity in telematic sessions for in-service secondary mathematics and science teachers
M Ndlovu, P Hanekom
Proceedings of EDULEARN14 Conference 7th-9th July
, 2014
5
2014
DESIGNING A WHATSAPP VCOP MODEL TO SUPPORT THE EFFECTIVENESS OF BLENDED-LEARNING TEACHER PROFESSIONAL LEARNING SCIENCES SHORT COURSES
PW Hanekom
3
2019
Systemet kan inte utföra åtgärden just nu. Försök igen senare.
Artiklar 1–4
Visa fler
Integritet
Villkor
Hjälp
Om Scholar
Sök i hjälpen