Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla5 artiklar
8 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Mar Gómez-RicoAssociate Professor of Marketing, University of Castilla-La ManchaVerifierad e-postadress på uclm.es
- David Martín-Consuegra NavarroProfessor of Marketing (UCLM)Verifierad e-postadress på uclm.es
- Juan A. GarcíaUniversity of Castilla-La Mancha, SpainVerifierad e-postadress på uclm.es
- María Leticia Santos-VijandeFull Professor of Marketing - University of Oviedo - Cunef UniversityVerifierad e-postadress på uniovi.es
- Estrella DiazUniversity of Castilla-La ManchaVerifierad e-postadress på uclm.es
- Carmen LopezUniversity of SouthamptonVerifierad e-postadress på soton.ac.uk
- Juan M. MaderaUniversity of HoustonVerifierad e-postadress på uh.edu
- Marianna SigalaUniversity of Newcastle AustraliaVerifierad e-postadress på newcastle.edu.au
- Anil BilgihanFlorida Atlantic UniversityVerifierad e-postadress på fau.edu
- Robert M. DavisonProfessor of Information Systems, City University of Hong KongVerifierad e-postadress på cityu.edu.hk
- Girish PrayagProfessor of Marketing, Department of Management, Marketing, and TourismVerifierad e-postadress på canterbury.ac.nz
- Peter De MaeyerSophia UniversityVerifierad e-postadress på sophia.ac.jp
- Debra Z. BasilProfessor of Marketing, University of LethbridgeVerifierad e-postadress på uleth.ca
Följ
Arturo Molina-Collado
Full Professor of Marketing (University of Castilla-La Mancha)
Verifierad e-postadress på uclm.es - Startsida