Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Robert W PalmatierUniversity of WashingtonVerifierad e-postadress på uw.edu
- Shrihari SridharSenior Associate Dean of Mays Business School, Texas A&M University | Editor-in-Chief, Journal ofVerifierad e-postadress på mays.tamu.edu
- Conor M. HendersonUniversity of OregonVerifierad e-postadress på uoregon.edu
- Irina KozlenkovaUniversity of VirginiaVerifierad e-postadress på virginia.edu
- Vikas MittalRice UniversityVerifierad e-postadress på rice.edu
- Brett JosephsonGeorge Mason UniversityVerifierad e-postadress på gmu.edu
- Kyuhong HanAssistant Professor of Marketing, Korea UniversityVerifierad e-postadress på korea.ac.kr
- Eric FangProfessor of Marketing and James Tower Faculty Fellow, University of IllinoisVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Yixing ChenUniversity of Notre DameVerifierad e-postadress på nd.edu
- Beibei DongAssociate Professor, Lehigh UniversityVerifierad e-postadress på lehigh.edu
- Andrew T. CreceliusAssociate Professor, Iowa State UniversityVerifierad e-postadress på iastate.edu
- Lisa K. ScheerUniversity of Missouri & University of Graz, AustriaVerifierad e-postadress på missouri.edu
- george s dayThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifierad e-postadress på wharton.upenn.edu
Följ
Ju-Yeon Lee
Associate Professor of Marketing, Iowa State University
Verifierad e-postadress på iastate.edu - Startsida