Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla36 artiklar
2 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Tormod NaesProfessor på NofimaVerifierad e-postadress på nofima.no
- Aschemann-WitzelAarhus University, MAPP Centre, Department of ManagementVerifierad e-postadress på mgmt.au.dk
- Marije OostindjerNorwegian University of Life SciencesVerifierad e-postadress på nmbu.no
- Wim VerbekeProfessor of Agro-Food Marketing and Consumer Behaviour, Ghent Univerity, BelgiumVerifierad e-postadress på ugent.be
- Filiep VanhonackerVerifierad e-postadress på ugent.be
- Daniele AsioliDepartment of Agri-Food Economics and Marketing – University of Reading (UK)Verifierad e-postadress på reading.ac.uk
- Arnstein ØvrumAnalyst, The Norwegian Tax AdministrationVerifierad e-postadress på skatteetaten.no
- Ellen van KleefWageningen University - Marketing and Consumer Behaviour groupVerifierad e-postadress på wur.nl
- Sulmont-RosséCentre des Sciences du Goût et de l'AlimentationVerifierad e-postadress på inra.fr
- Nicklaus SophieCentre des Sciences du Goût et de l'Alimentation, INRAVerifierad e-postadress på dijon.inra.fr
- Alexander SchjøllConsumption Research Norway SIFO, Oslo Metropolitan UniversityVerifierad e-postadress på sifo.no
- Mark C. PachuckiUniversity of Massachusetts, AmherstVerifierad e-postadress på umass.edu
- Nanna LienUniversity of OsloVerifierad e-postadress på medisin.uio.no
- Frode AlfnesNorwegian University of Life SciencesVerifierad e-postadress på nmbu.no
- Kyrre RickertsenNorwegian University of Life SciencesVerifierad e-postadress på nmbu.no
- Jens Petter WoldNofimaVerifierad e-postadress på nofima.no