Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla6 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Chen HuajunCollege of Computer Science, Zhejiang UniversityVerifierad e-postadress på zju.edu.cn
- Ningyu Zhang (张宁豫)Associate Professor, Zhejiang UniversityVerifierad e-postadress på zju.edu.cn
- Shumin DengNational University of SingaporeVerifierad e-postadress på nus.edu.sg
- Xiao LiuAssociate Professor of Marketing, Stern School of Business, New York UniversityVerifierad e-postadress på stern.nyu.edu
- Mosha ChenAlibabaVerifierad e-postadress på alibaba-inc.com
- Wen ZhangZhejiang UniversityVerifierad e-postadress på zju.edu.cn
- Jeff Z. PanUniversity of EdinburghVerifierad e-postadress på ed.ac.uk
- Moshe KamNew Jersey Institute of TechnologyVerifierad e-postadress på njit.edu
- Xueying LiAlibaba GroupVerifierad e-postadress på alibaba-inc.com
- Zijun (June) ShiAssistant Professor of Marketing, The Hong Kong University of Science and TechnologyVerifierad e-postadress på ust.hk
- Chenshuo Suncsun@stern.nyu.eduVerifierad e-postadress på stern.nyu.edu
- Leonid HrebienDrexel UniversityVerifierad e-postadress på drexel.edu
- Fanglin ChenAssistant Professor of Marketing, University of MiamiVerifierad e-postadress på bus.miami.edu
- LI BAITemple University, Philadelphia, PAVerifierad e-postadress på temple.edu
- Yanjun QiFaculty @UVa CS / PhD @CMU / DATA Scholar@ NIH/ Principal Applied Scientist @ AWSVerifierad e-postadress på virginia.edu
Följ
Feiyu Xiong
Institute for Advanced Algorithms Research, Shanghai
Verifierad e-postadress på iaar.ac.cn