Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla1 artikel
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolVerifierad e-postadress på hbs.edu
- Asim AnsariWilliam T. Dillard Professor of Marketing, Columbia UniversityVerifierad e-postadress på columbia.edu
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesVerifierad e-postadress på unsw.edu.au
- Song YaoAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisVerifierad e-postadress på wustl.edu
- Scott A. NeslinProfessor of Marketing, Dartmouth CollegeVerifierad e-postadress på dartmouth.edu
- Hana ChoiUniversity of Rochester, Simon Business SchoolVerifierad e-postadress på rochester.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityVerifierad e-postadress på rice.edu
- Jason M.T. RoosAssociate Professor of Marketing, Rotterdam School of Management, Erasmus UniversityVerifierad e-postadress på rsm.nl
- Jean-Pierre DubeUniversity of Chicago Booth School of BusinessVerifierad e-postadress på chicagobooth.edu
- Rex DuProfessor of Marketing, University of Texas at AustinVerifierad e-postadress på mccombs.utexas.edu
- michael w krugerinformation resourcesVerifierad e-postadress på dom.edu
- P. Richard HahnArizona State UniversityVerifierad e-postadress på asu.edu
- William L. WilkieNathe Professor of Marketing, University of Notre DameVerifierad e-postadress på nd.edu
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoVerifierad e-postadress på ucsd.edu
Följ
Carl Mela
T. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke University
Verifierad e-postadress på duke.edu - Startsida