Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla16 artiklar
1 artikel
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Carlos TorelliProfessor of Business Administration, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Michelle R. NelsonProfessor of Advertising, Institute of Communications Research, Professor of Marketing, UniversityVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Debra ZahayProfessor of MarketingVerifierad e-postadress på stedwards.edu
- Helge ThorbjørnsenProfessor at NHH - Norwegian School of EconomicsVerifierad e-postadress på nhh.no
- Suzanne SwanProfessor of Psychology and Women's & Gender Studies, University of South CarolinaVerifierad e-postadress på mailbox.sc.edu
- Patrick VargasProfessor of Advertising, University of IllinoisVerifierad e-postadress på illinois.edu
- Michael LynnProfessor of Consumer Psychology, School of Hotel Administration, Cornell UniversityVerifierad e-postadress på cornell.edu
Följ
Sharon Shavitt
University of Illinois at Urbana-Champaign, Walter H Stellner Professor of Marketing
Verifierad e-postadress på illinois.edu - Startsida