Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla4 artiklar
3 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Chun WangUniversity of WashingtonVerifierad e-postadress på uw.edu
- zhiliang yingprofessor of statistics, columbia universityVerifierad e-postadress på stat.columbia.edu
- Hau Kit-TaiChinese University of Hong KongVerifierad e-postadress på cuhk.edu.hk
- Yi ZhengArizona State UniversityVerifierad e-postadress på asu.edu
- Ying (Alison) ChengUniversity of Notre DameVerifierad e-postadress på nd.edu
- Zhewen FanIntuit IncVerifierad e-postadress på intuit.com
- tao xinBeijing Normal UniversityVerifierad e-postadress på bnu.edu.cn
- Chanjin ZhengEast China Normal UniversityVerifierad e-postadress på dep.ecnu.edu.cn
- Robert MislevyUniversity of Maryland (Emeritus); Educational Testing Service (retired)Verifierad e-postadress på umd.edu
- Mark J. GierlProfessor of Educational Psychology, University of AlbertaVerifierad e-postadress på ualberta.ca
- Dena PastorProfessor, James Madison UniversityVerifierad e-postadress på jmu.edu
- Justin L. KernAssistant Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifierad e-postadress på illinois.edu
- peter bickelProfessor of Statistics, UC BerkeleyVerifierad e-postadress på stat.berkeley.edu
- Steve BuyskeAssociate Professor, Dept of Statistics, Rutgers UniversityVerifierad e-postadress på stat.rutgers.edu