Skapa en profil
Offentlig åtkomst
Visa alla3 artiklar
0 artiklar
tillgänglig
inte tillgänglig
Enligt krav från finansiärer
Medförfattare
- Andreas EggertProfessor of Business and Services Marketing, Freie Universitaet BerlinVerifierad e-postadress på fu-berlin.de
- Nicola BilsteinUniversity of BayreuthVerifierad e-postadress på uni-bayreuth.de
- Wolfgang UlagaProfessor of Management Practice (Marketing), INSEAD, France.Verifierad e-postadress på insead.edu
- Dwayne D. GremlerDistinguished Research Professor, Bowling Green State UniversityVerifierad e-postadress på bgsu.edu
- Elisabeth BrüggenMaastricht UniversityVerifierad e-postadress på maastrichtuniversity.nl
- Christina SichtmannBern University of Applied SciencesVerifierad e-postadress på univie.ac.at
- Werner KunzProfessor of Marketing, University of Massachusetts BostonVerifierad e-postadress på umb.edu
- Maria HolmlundProfessor of Marketing, Hanken School of EconomicsVerifierad e-postadress på hanken.fi
- Nancy V. WünderlichTechnische Universität BerlinVerifierad e-postadress på tu-berlin.de
- Sabine FliessProfessor für Dienstleistungsmanagement, FernUniversität in HagenVerifierad e-postadress på fernuni-hagen.de
- Sabine BenoitProfessor of Marketing, University of Surrey and Australian National University (ANU)Verifierad e-postadress på surrey.ac.uk
- Andrea OrdaniniBocconiVerifierad e-postadress på unibocconi.it
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityVerifierad e-postadress på fordham.edu